
Reviews
Mattsson W
4 years ago
3.5

Dante77
4 years ago
4.0
Denna tyckte jag var riktigt trevlig.
Kanske inte så spännande, men en najs bira framför datorn 🍺😊

Renata B
5 years ago
3.7

Andy
@ Systembolaget Oskarshamn5 years ago

3.0
Ja, en vanlig lager.
Dottore Stranoamore
5 years ago
3.1
Ja det är en helt ok lager men inte så mycket mer.

Conny S
5 years ago
3.5

Kroghall
5 years ago
3.0

En kullas ölresa
5 years ago
3.5