
Reviews

Lundström P
1 year ago
5.0

Zurmeti
1 year ago
4.2
Mandariini
@ Systembolaget E-service / Online1 year ago
3.9

Jonas M
@ Kvickly Ry1 year ago

3.0
clemzer
@ Donald's Pub1 year ago

4.0

Creps
@ Donald's Pub1 year ago

4.6

Janne T.
@ Systembolaget Haparanda2 years ago

1.0
Hedelmäinen ok

Luddemannen
2 years ago

4.4
Fruktig och smakrik TIPA. Mycket behaglig. Inte alls så ”sträv” som vissa andra öl med hög alkoholhalt.

orson
@ Hoptimaal2 years ago

4.2
Iso, iso positiivinen yllätys. Pehmeä, tasapainoinen, ryhdikäs, hedelmäinen, karambolaa, mangoa, mustikan varpua, hunajamelonia, karkkisuutta ja mandariinia. TIPAksi tosi hyvä juotavuus.
Jälkimaku on aika kuiva ja sen maussa on appelsiinin kuorta. Onneksi myös jälkimaussa on kivasti hunajamelonia. Jotenkin itse tykkään siitä paljon oluessa.
Hyvä tasapaino ja alkoholi on piilossa. Laatu TIPA. Mielestäni tämä on aika kuiva, vaikkakin hedelmäinen makeus välillä saa tämän tuntumaan myös makeammalta.

Nalle
@ Andrés bodegan2 years ago

4.1
Jätte god 😋
Stigbergets kan göra öl 🍺 👍😀