
Reviews
Janne S
5 years ago
3.5

1014a
@ K-Supermarket Kaijonharju5 years ago
4.0
Todella kirpeä. Suosittelen vahvasti!

M E S T A R I
5 years ago
4.0

orson
@ Drikbeer5 years ago

3.6
Aika yksioikoisen passioninen. Hieman ryhdikkäämpi saisi olla. Nyt jää vähän vajaaksi tämä kokemus.
On tässä kuitenkin ihan perus jees happamuus.