
Reviews

Riku K
@ :Project Beershop & Bar25 days ago

3.7
Laihan keltainen perus väri.
Tuoksussa ananas, mango, greippi
Raikas, miellyttävä, hedelmäinen.
Ei maku huono ole. Pieni dänkki, greippiä, ananas, mango, hedelmän kuorta, seetriä. Kiva katkero. Kuiva. Miellyttävä jano pale ale. Hyvä tasapaino. Greippinen veto kalja. Hento runko toki mutta erittäin maistuva ja maut tasapainossa. Kalkkisuutta. No, lämmetessään kyllä vähän laiha.
Rainer
2 months ago

4.2

Juho
@ Brewklyn Craft Beer Cafe2 months ago
3.6
Mangoinen neipa!

Lasis
@ Little Beer Shop2 months ago

3.5
Sameahko keltainen. Valkea vaahto. Tuoksu hedelmäinen. Maku hedelmäinen, ananasta, mangoa, mandariinia ja humalaa. Hyvä olut.

Mikel Pils
@ Tolkien's House9 months ago

3.5
Bière florale, l'alcool ne prend pas le dessus, facile à boire, parfaite à déguster sur une terrasse.
LajinHelppous
10 months ago
3.3

EeroAnttiMatti
10 months ago

4.0
On reipas ratkasu

K-Mikko
@ OFFICE Bar10 months ago

3.6
Aika mukava

Lasse K
@ Kavarna Cukrarna11 months ago
3.7
Hanasta. Kavarna Cukrarna. Maukas hyvin humaloitu hedelmäinen nepa. Virkistävää vaihtelua lagereiden jälkeen.

Mightykoala
1 year ago

3.6
Kullankeltainen, samea olut sormen vahvuisella vaahdolla.
Tuoksussa on hedelmää ja sitrusta.
Olut on kevyt, hapokas, kuiva, makea ja raikas.
Mausta löytyy hedelmää, sitrusta, ruohoisuutta ja yrttiä.
Kiva kevyempi neipa. Kiva kun nykyään löytyy lähibaarista oluita myös näistä ”harvinaisimmista” olutmaista.
(4+8+3+7+14=36) 3,6