
Reviews

Liam P
4 years ago
4.1

bsb
4 years ago
3.5

Dennis B
4 years ago
4.5

Hugocdt
4 years ago
4.0

Rosvo
@ Uiltje5 years ago

4.2
Aivan loistavan raikas ja paksun hedelmäinen bönthö. Varsinkin kun kyseessä 5,4% olutta ainoastaan.
Erittäin hyvin saatu makua ipamaisuutta unohtamatta. Toimii.

Heeby Jeeby
5 years ago

4.1

EiKiitos
5 years ago

3.8
Jani Lehtola -yrkkä
Kiipeilyjuntti
5 years ago

3.1

Servoouh
5 years ago
3.7

marabello
5 years ago
4.5