
London Lager är ett lageröl som blandar tradition med modernitet. Det är ett mörkt öl med toner av rostad malt och karamell, men har samtidigt en fruktighet och fräschhet. Det är ett öl som passar lika bra som törstsläckare som till mat.
"Här har vi verkligen hittat komplexitet i en hantverkslager. Dynamiken i både smak och munkänsla ger ett intressant öl." -Daniel Granath, bryggmästare
IBU:30
Reviews
Micke T
16 days ago
4.2

Janne N
@ Systembolaget2 months ago
3.5
Tummasävyinen ja vahvasti humaloitu eli ei ihan perus lager
Zari Hellstone
@ Akkurat Stockholm2 months ago
3.4

Håkan N
2 months ago
3.7
Riktigt god med rätt tilltugg och påminner en hel del om London Pride.

Webcrawler
@ Systembolaget Nyköping5 months ago

3.3
En sån där nästan lagom bra lager. God. Skål! 🍻

Wille00
@ Ölstugan Tullen5 months ago

1.7
Vad ska man säga??
De är en mörk lager - inget jag kommer köpa nästa fredag
Jag får ta den med stolthet

_jonathanlarsson_
5 months ago

1.7
De va en otroligt udda smak på den här.

Webcrawler
@ Systembolaget Nyköping5 months ago

3.3
Helt ok. Skål! 🍻

Tommyblyaa
6 months ago

3.0

Marcus S
6 months ago
2.4