
Reviews

Tarzan
4 years ago
4.5
Inne i ett flyt nu, med ännu en god mörkare lager, kan inte annat än rekommenderas.

Mainstream
5 years ago

3.0
Fin färg, ganska neutral oktoberöl
daundallas
5 years ago
3.7

Robert H
5 years ago

3.1

Jamppa
5 years ago
3.0

Igge A
5 years ago
2.0
Fyllig? Ja, för att vara lager men inte tillräckligt för en bra öl.
Lite jordig smaken, knappt någon beska.
Juuso S
5 years ago
3.5

Roywenk
5 years ago
4.0

Krusecontrol
5 years ago

3.2
Tefterik
5 years ago
3.2
Emmy en god lager kanske lite för söt i min smak