
Reviews

Tarzan
1 year ago
4.0
Helt ok, kan jag tänka mig igen.
Topi
@ Systembolaget Markaryd1 year ago

2.7
Ei kummoinen

Carro & Micke
2 years ago
2.8
Svempa66
@ Lidingö, Kappsta2 years ago

2.8

Lillis
@ Ölstudion2 years ago

2.5
En lite smakfullare lager än en vanlig typ
Thomas
@ Vasagatan4 years ago
3.0

Aurélien V
5 years ago

4.0
Zibbit
5 years ago
3.6

Jonathan G
5 years ago
4.0