
Reviews
Jani "Kankero" K
5 years ago

3.6

Hadrien T
5 years ago
3.7

Justine T
5 years ago
3.5

Eric
5 years ago
2.3
jimi
@ Beer Republic Web Shop5 years ago
4.3

Hogersepp
5 years ago
4.7

Igunator
@ Piwne Mosty5 years ago

3.7
Varsin pätevä neipa.
Väri on tyypillisen samea ja kirkkaan keltainen. Tuoksu tarjoilee greippiä ja humalaa. Maku on kuivahko mutta varsin mehukas. Jälkimaku on yllättävän pitkä ja tuntuu katkerana suussa pitkään.

Timo K
@ Piwne Mosty5 years ago

3.9
Illan paras. Samea, tuhdin sitruksinen ja trooppista makeuttakin löytyy hieman joukkoon. Hyvä rokotelisä!