
Reviews
Hawk
1 month ago
3.0
Nja…härligt ljus hazy bärnsten med åt H-vete för mycket skum, börjar fundera på om jag öppnat en öl eller en skumsläckare. Lyckas till slut hälla upp hela burken i 4 batcher för att ett 65cl glas inte skall skumma över. Det finns fruktiga toner både i doft och smak samt en smakfull beska men skummet tyder på kontaminering i jästen och när jag tittar på gamla recensioner så ser bilder på ölen oxiderad ut vilket även det tyder på en ej fullt kontrollerad jäsmiljö.

Peter Karlsson
2 years ago

3.7

Boerjes Vodka
4 years ago

4.1
God!

Dekanozov
5 years ago
3.6
Fin mangoton, bra beska och en dröjande eftersmak.

MAJO1501
5 years ago
3.8