
Reviews

Cedric C
10 months ago

4.0
🇧🇷🇧🇷 ça pète le houblon. Bien fraîche ça glisse tout seul.

KjeldLangdam
1 year ago
3.6
Ossi
1 year ago
4.2
Tuoksussa sitruunaa, hieman hedelmää.
Alkuun sitrusta, hieman ananasta. Runko ok. Loppuun sitrusta/limeä lisää ja hedelmää. Kuiva mutta makea lopetus.

Anneli P
1 year ago
4.3

Sir Guru Kabu
@ Hoptimaal1 year ago

4.3
Raikkaan sitruksinen, semi-täyteläinen, trooppisia hedelmiä ja varsinkin lopussa reilusti kuivaa greippiä.
Spartacukselta tulee hyviä oluita, ainakin neipa-sektorille.
Hyvää Brasiliasta.
Lassi Pu
5 years ago

4.6
Erittäin, erittäin hyvä!