
Reviews

Mypietimi
@ Craft Beer Helsinki 20262 days ago
3.6
Tuoksu hedelmäinen ja kivasti maltaisen makea. Mäku pehmeä, todella makea jopa siirappinen. Paljon hedelmäisyyttä. Jälkimaku siirappisen makea hedelmäisyydellä

Juho K
@ Craft Beer Helsinki 20262 days ago

4.0
Todella helppo. Ainoa asia, josta voi valittaa on makeus, jota on semisti liikaa. Trooppinen hedelmäisyys ja humalat ovat varsin toimivat.

Archtei
@ Craft Beer Helsinki 20262 days ago

4.0
CBH 10 juhlavuosi käyntiin. Salikatt saa sen luvan käynnistää.

WilleW
@ Dorst Craft Beer Shop7 months ago

3.9
Reippaasti vaahtoavana ulos tölkistä. Tasaantuu hetken lasissa oltuaan. Suutuntuma on pehmeä, keskitäyteläinen ja melko hiilihappoinen. Runko medium. Makupaletissa marjaisuutta, greippiä, passionhedelmää, rypälettä, ananasta ja hennosti männyn neulasta. Kevyt katkeron näykkäyskin sieltä löytyy ja jälkimaku on kuivan trooppisen hedelmäinen.
Crisukoi
1 year ago

3.5
Tosi pehmee ja hyvä neipa

SteinarGF
@ Vinmonopolet Tveita2 years ago

4.2

Tommyblyaa
2 years ago

3.7
ozzy
2 years ago
3.5
Quentin M
3 years ago
3.3
Bonne bière avec des notes de fruits jaunes, de fruits tropicaux et d'agrumes, le tout est bien équilibré et onctueux en bouche
Théo R
3 years ago
3.8