
5 ratings
3.4
Polczyn namiodzie drahimskim
4.7% Fruit / Vegetable Beer
Reviews

KeisariKekkonen
1 year ago
3.9

Keijo666
1 year ago
4.0

Ihoden kaljakeisari
@ Ihoden testaamo2 years ago

3.8
Runsaan hunajainen olut. Joskus en tykännyt näistä yhtään. Nykyään nämä maistuvat hyvinkin.
Tämä on oikein maukas olut. Joisin mielellään enemmänkin kuin puoli litraa.
Tyro
4 years ago
3.5

Thomsen W
5 years ago
3.2