
Reviews

Von Ati
@ V and B Limoges5 years ago
3.2

MMM
5 years ago

3.9

vautere
@ Pub Rooster Oulu5 years ago

3.5
Trooppista dankkia. Aika hapotettu. Bondin kyytipoikana.

Juho K
@ Olutravintola Pikkulintu Ruttopuisto5 years ago

3.8
7,7% versio.
Utuinen, keltaoranssinen, kermaisella vaahdolla ladattu.
Maku on todella pehmeä, kermainen, sitrushedelmäinen ja vesimehuinen, makeahko, ohuen havuinen. Jälkimaussa sitruuna ei pistä vaan tyynnyttää sekä rauhoittaa kivalla lämpimällä ja aurinkoisella säällä.

Weksi
5 years ago
3.5

Aapo S
@ Suuret Oluet Pienet Panimot - Helsinki 20215 years ago
4.2
Soppin parhaimmistoa. Ranskassa menee lujaa.
jykokkon
5 years ago
3.7

HooDee
@ Suuret Oluet Pienet Panimot - Helsinki 20215 years ago
3.7

Patricebru
5 years ago
3.7
très fruits exotiques, notes poivrées, manque un peu de petillant