
Reviews

Toni
@ Alko Verkkokauppa1 day ago
3.5
Hyvä omena siideri, hieman makeahko maku.
0,33 plo

Marko K
@ Olivia3 months ago
3.1
Yllättävön maukas siideri, omenan maku on raikas ja puhdas

JUSTINJAYB
@ A'Do'Re Fritto8 months ago

4.1
Liv Mona B
1 year ago
4.0
elwier
1 year ago
3.6

Tryffelisika
@ Bierhaus München1 year ago
3.7
Alkuun makeus vähän häiritsee, mutta maussa todella omenaisuutta ja aitoja makuja.
Valtteri M
@ Alko Lielahti2 years ago
3.5
Sonja N
2 years ago
3.9

Tooli
@ Bierhaus München2 years ago

3.3
Aavistuksen liian makea, mutta omenaisuutta ja raikkautta kuitenkin sen verran ettei häiritse.

ErZi2cv
2 years ago
3.1