
Citra, Idaho 7, Mosaic, Simcoe, Talus
Reviews

Jani loven
5 years ago
3.4

Haerjy
@ Pieni Olutpuoti Humala — Bar & Shop5 years ago
4.0

Hermanni-Hiiri
@ Alko Verkkokauppa5 years ago

4.6
Luukku #14. Vaimon kokoama Joulukalenteri.
Todella hyvä!

Sampppa
@ Alko K-Citymarket Tiiriö5 years ago

3.9

orson
@ Alko Verkkokauppa5 years ago

4.1
Kesäkuussa tölkitetty. 4,5kk sitten.
Tätä on siinä ajassa täpätty Untappdiin reilu sata ja niistäkin iso osa viime aikoina näitä Alkosta ostettuja. Tuo jäi kyllä kovasti ihmetyttämään. Mistähän kyse? 🤔
Edelleen yllättävän kovassa kunnossa. Kivan ryhdikäs, pehmeä ja miellyttävä hedelmäinen New England DIPA. Greippiä ja yrttejä myös mukana.
Aika kuiva ja pehmeä jälkimaku.

Jocceri
@ Alko Hämeenkylä5 years ago

4.3
Runsas hedelmä tuoksussa. Raikas maku ja jatkaa tuoksun linjaa, alkot hyvin peitossa. Humalina viiden combo: Citra, Idaho-7, Mosaic, Simcoe ja Talus. Erittäin Hyvä ja pehmeä DIPA 💪😋💪

Ville T
5 years ago
3.9

kaaostaja
@ Alko Raksila5 years ago
3.5
Keltainen samea mangomehu tuoksuu vain miedosti.
Makua on sen sijaan enemmän ja korkeahkoja alkoja (7,9%) myöten. Hedelmäkärki ja iso posaus voimakasta humalaisuutta ympäri suuta. Makean havuinen jälkimaku viipyilee suussa vielä pitkään.

Markus H
@ Alko K-Citymarket Tiiriö5 years ago
4.0

Tatu
5 years ago
3.9
Kaverilta vähän maistoin niin aika jees