
Reviews

Tapio
2 years ago
4.1
Pehmeä, hedelmäisen täyteläinen. Erittäin mukava mutta vähän liian vaaraton.

Masa's beer
@ Kihøskh5 years ago

3.9
Hyvä Arpussin IPA hedelmäinen hiukka kermainen..
Loïc G
5 years ago
3.4

ekairi
5 years ago
3.9

Beer Hunter
5 years ago

3.7
Pekka M
5 years ago
3.9

Sebulba
5 years ago
3.0
Clément V
5 years ago
5.0
Une tuerie 😍

lcausse
5 years ago
2.7

Timo K
@ Piwne Mosty5 years ago
3.4