
IBU:45
Reviews

Mrratch
1 year ago

3.6
Very avg
Hese O
1 year ago
4.3
Matthew K
1 year ago
3.2
Somewhat creamy texture and yes there are the stated “tropical” notes - but light, missing a bit of a punch.

Vindos
1 year ago
2.9

Jokinen
@ M/S Viking Grace1 year ago

3.3
Samean keltainen olut ohuellla vaahdolla.
Tuoksu on kypsän trooppishedelmäinen.
Maussa jatkuu runsas kypsä trooppinen hedelmäisyys. Mangoa, nektariinia ja passionia. Sitrusta, ananasta ja appelsiinia. Viinikumimaisuutta, havuisuutta, sekä pientä vetisyyttä.
.
Runsaan hedelmäinen ja makeahko olut. Kaikin puolin tasapainoonen ja toimiva, mutta runkoa kaipaisi hieman lisää.

Teemu A
1 year ago
3.0
Sitruksinen väri. Maku on trooppisen hedelmällinen. Jälkimaku on aluksi katkera ja ihan lopussa jää suuhun makeus.

Samppe77
1 year ago
3.9
Helposti juotava melko hyvä
Curry P
1 year ago
3.5
Maximusrob
1 year ago
3.5

JuhaK
1 year ago
4.0