
Reviews

Igunator
@ Piwne Mosty5 years ago

3.9
Nyt on mehukas dipa ja hyvässä mielessä.
Väri on täysin samea ja kirkkaan keltainen. Tuoksussa löytyy humalaa ja raikasta greippiä. Maku on kuiva mutta hyvin mehukas, oikein miellyttävä. Jälkimaku on vähän turhan kuiva ja kaipaisi lisää mehukkuutta.

Arnaud
@ ABinBrew5 years ago

4.1
C'est une tuerie 😴
Maro
@ Nalej se5 years ago

4.0