La Nord'Mande Triple 8.0%, Bioterre Brasserie, France
46 ratings
3.4
La Nord'Mande Triple
8.0% Tripel

Reviews

Post author: Greenlanterne
Greenlanterne
9 days ago
3.2
Bière triple pas mauvaise mais rien de transcendant, ça manque d'originalité. C’est une bière qui manque de puissance et de caractère, surtout pour une triple.

Post author: Laurent D
Laurent D
1 month ago
3.7

Post author: Nathan B
Nathan B
@ Carrefour Market
4 months ago
La Nord'Mande Triple, France
3.3

Post author: Akh
Akh
4 months ago
3.7

Post author: Loïc S
Loïc S
6 months ago
4.5

Post author: DamDam
DamDam
6 months ago
La Nord'Mande Triple, France
4.2
C'est bon c'est triple c'est normal c'est normand 🍻

Post author: lon.etie
lon.etie
6 months ago
4.0

Post author: Pierre V
Pierre V
8 months ago
3.5

Post author: Ken R
Ken R
9 months ago
3.0

Post author: Piche
Piche
10 months ago
3.8