
Reviews

Riku K
@ ATÜ Dutyfree, Riga Airport30 days ago

3.0
Riikan kentältä ostettu. Parasta ennen 18.3.27. Humalat Chinook, Cascade, Citra, Columbus, Centennial. Klassista menoa.
Vaahto on paksua ja tyylikästä.
Väri on kullan keltainen ja utuinen.
Tuoksu on näille humaloille tyypillinen, greippiä, pihkaa, havua, katkero humalaa, joku pieni viinirypäle. Old school menolta vaikuttaa.
Maku on ihan rookeri silti. Yllättävän vähän katkera. Viinirypäleitä, karambolaa, greippi, sitruksen makua, kirpeä mutta kohtuu pehmeä. Aika pliisu silti. Ei mitään elämää suurempia makuja. Sellainen perus joka ei jää mieleen. En uudestaan ostaisi. Vähän sellainen perus tympeä.
Melkein äskeinen Pan oli parempi. Juo, ei muuta.
Smurffi41
2 months ago
4.0
Aki L
2 months ago
3.4

Henri V
3 months ago
3.6
Hannu J
4 months ago
3.5

Sir Guru Kabu
@ Rimi Express, Centra Rajons, Riga4 months ago

3.3
Ihan asiallinen pale ale.
Hedelmäisyyttä löytyy kohtuullisesti.
Paras ja ainoa ei-lager lähi-Rimissä.

yoto beer cans
8 months ago

3.8

Jussi Koo
@ Rimi, Baronacentrs9 months ago

3.3
Jotenkin tölkki tuo mieleen Himo panimon ja se tuskin johtuu siitä, että kuvan rouva tulee pitkät päällä vastaan..
Kuvasta poiketen (paskat valot, paska tekniikka) väriltään hän on haalean keltainen, vaahto on kuohkea ja korkea, joka katoaa pian lasin reunoille. Tuoksu on maltainen.
Maussa sitruunaisuutta, kirpeyttä, greippimäisyyttä, appelsiinin kuorta, tunkkaisuutta, hieman kuivahko, maltainen ja kukkamainen.
Runko on positiivisen vahva.
Jälkimaussa karamellimäisyyttä ja sitrusta.
Oikein toimiva apa, joka ei kuitenkaan vie ihan kuuhun saakka. Ai kauhee, samalla #2200

Mikä ettei!
9 months ago

3.8
Etiketistä 0.5 lisää arvosteluun😆

Tomi V
10 months ago

3.4
Varsin hyvää