
Reviews

Jeff Ped
@ The Crown and Anchor3 years ago

0.3

Mister Stout !
3 years ago

3.0
Une porter 100 % cafeinee avec une amertume bien présente, c est léger, trop léger avec ses 2,8 % , mais plutot agréable.

Max L
@ Beergium Webshop4 years ago

1.5
Un café froid très pauvre en saveur. Rien d'autre a ajouter. Déception

Aapo S
@ K-Market Pasaati4 years ago

3.5

Kari K
5 years ago
1.1
Aika onneton esitys.

Hasse67
@ Hasses Ölkällare5 years ago

3.5

Pertti R
@ Pien Shop & Bar5 years ago

2.5
Kylmää kahvijuomaa.

Jokinen
@ Pien Brewpub (CLOSED PERMANENTLY)5 years ago

2.5
Tuoksussa kahvia ja tuhkaista paahteisuutta.
Maku on runsaan paahteinen. Tuhkaisuutta, nokisuutta ja suklaisuutta.
.
Runsaan paahteinen, jossa tuhkaisuus kääntyy melkein tukakuppimaiseksi.

Mika.el Karvajalka
@ Pien Shop & Bar5 years ago
2.3
On siinä makua mutta myös vettä

Leif C
@ K-Supermarket Nummenpakka5 years ago
3.5
Reilunsormenleveyden verran maitokahvinväristä kompaktia vaahtoa sysimustan oluen yllä joka tuoksuu kuivan paahteisen kahvisen maltaiselle ja maistuu kuivan paahteisen kahvisen maltaiselle, silleen kolme ja puoli bojoo. PE: 17022022.