
Ljus lageröl och lemonade
Reviews

H.V. Pils
18 days ago
3.5

Marcus S
3 months ago
3.5
Malte_fotbollsöl
5 months ago
3.4

Northwest
6 months ago

0.6
Sitruunalimonadina paremmin onnistunut kuin oluena. Vaikka radler onkin, ei maistu mallas eikä humala ollenkaan. Kuin limsaa joisi. Kaiken lisäksi melko raskas juotava todella makean makunsa vuoksi. Ehkä kesällä janojuomana paremman puutteessa, muttei todellakaan olutta sisältävänä juomana kannata markkinoida.

Äspee
8 months ago
3.1

Janne L
8 months ago
3.0
Beerzaq
9 months ago
2.6

Ville V
@ ICA Nära Lahtis, Kaunisjoensuu9 months ago

4.0
Siis olipa positiivinen yllätys. Sitruunainen janojuoma jossa olut ei maistu minun suussa ollenkaan. Tätä pitää koittaa muistaa ostaa lisää ku käy Ruåttissa seuraavan kerran…

Chaexet
9 months ago
3.3

Tuukka
@ ICA Maxi Stormarknad Haparanda9 months ago

3.0
Perushyvä limppari olut. Raikas ja sitruunainen.