
Reviews

zepicin
@ Tuju Taproom15 hours ago

3.8
Sitruksisen hedelmäinen, aprikoosia sekä mangoa. Taustalla havuisuutta. Kuivahko jälkimaku, jossa havuisuutta.
Parasta ennen 19.2.2027

Henhei
@ K-Citymarket Pirkkala7 days ago

3.9
Ompas eetvarttia bisseä kivasti katkeroia ja maussa mukavasti piebtä rakeisuurtakin. Maku on melko terävä mutta sehän sopii mulle.

Tapio
@ K-Citymarket Pirkkala7 days ago

4.1
Nyt on paljon meininkiä, on sopivasti kitkeryyttä ja vienoa makeutta ja pientä kuivuutta. Nyt on elementit tasapainossa.

Johan B
1 month ago

3.9
Aroma: Citrus, pine, apricot, mango.
Taste: Lemon/lime, mango, papaya, pine, herbs. Thereis something more I can’t put my finger on. Overall good.

Poukonen
1 month ago

3.7

Kalmar
@ K-Citymarket Pirkkala2 months ago

3.1
Vähän tyly maku. Raaka meininki - mikä ei ole huono, mutta lasin pohjalle jäi sakka kerros. Ei ihan valmis ollut tämä tuotos tai ainakaan erä🍺👍

Jokinen
@ K-Supermarket Kampus2 months ago

3.2
Syvän samean vaalenkeltainen olut, puhtaanvalkealla vaahdolla.
Tuoksu on kuivan hedelmäinen ja viinikumimainen.
Maussa jatkuu kuivakka sitruksinen hedelmäisyys. Appelsiinin kuorta ja ananasta. Pihkaisuutta, havuisuutta ja saippuaisuutta.
.
Terävän kuivakka ja runsaan hedelmäinen. Ryhdikäs tuote missä, maut suht teräviä.

Alpo K
2 months ago
3.5
Jani "Kankero" K
2 months ago
4.4

Servoouh
@ K-Citymarket Jumbo Vantaanportti2 months ago
3.2