
Reviews

Thiéfaine T
4 years ago

4.0
Teemu S
4 years ago
3.8
Antza
@ Alko Ympyrätalo5 years ago
4.0
Mehumaisen samea, vaalean oranssinkeltainen olut. Tiivis valkoinen vaahto.
Tuoksu makea, mehevän hedelmäinen.
Maku makeaa, pehmeän hedelmäistä. Mandariinia nyt ainakin.
Katkeroista ei tietoakaan. On kyllä niin mehua että. Ja aivan mielettömän hyvää.

LateLammas
5 years ago
2.9

Arnaud
@ ABinBrew5 years ago

3.7
Bonne petite NEIPA agréable à boire.
Docduf
5 years ago
3.8

Jabba
@ Alko Kauppakeskus Syke5 years ago
3.1

MJ ölppöne
5 years ago
3.5
Hyvää Neipaa. Tosin yli 3kk ostaessa.

JoelK
5 years ago

3.7
Erilainen Neipa, ihan hyvä.

Jane .
5 years ago

3.6