
Reviews

Otsaka
9 days ago
3.2

Chudzian
2 months ago
0.1

Kalja Kettonen
2 months ago
3.3
Alkuun vähän makea, mutta sitten muuttui toimivaksi, prosentit yllätti nyt kun aloin arvostelemaan, ihan peruskeppanasta ois mennyt maun perusteella
Andy T
2 months ago
4.0
Ricööö
3 months ago
3.2
Julazz
@ Biedronka3 months ago

3.0
Jambahh
@ Gdansk3 months ago

2.0
Makeaa on. Ei mikään herkku mutta juotavaa.

LordThunderon
4 months ago
3.0
Näpä
4 months ago

3.1
Ihan kiva. Aika makea.

Wedding
@ Kuchen und Bier - Kubi's Point5 months ago

3.5