
Reviews

MrEcke
1 year ago
3.7

Luddepudde
1 year ago

4.0
Helt ok! Bra när man firar Laurens Masterexamen!

Lken
1 year ago
4.3

Christian O
1 year ago
4.1
janijoonas
1 year ago

3.0
Hyvä perus ale. Sopiva humalan katkeruus ja maltaan maku. Marjaisahko sivumaku. Huomenna sit mennään😉

Mr Stream
1 year ago
4.0

Gorton
1 year ago
3.9
Överraskande god.

Feliciatrex
1 year ago
3.1

NuttyPeter
1 year ago
3.3
Erik N
@ Systembolaget Karl Johansgatan1 year ago

3.0
Habil bärs för lagom slant. Inget särskilt liksom, men rätt trevlig vardagsöl på en helgdag :) Har alla smaker där, räcker rätt länge på tungan, men inget som sticker ut.