
Reviews

HKIred
@ K-Citymarket Ruoholahti8 days ago
3.3

Zeikki
@ K-Citymarket Kolmisoppi, Kuopio9 days ago

3.2
🎶tästä Jussi voi alkaa... 🎶

Esa K
10 months ago

3.5

Teemu P
10 months ago

3.0

V1lle
@ Bierothek1 year ago

3.5
Kevyt banaanin ja sitruksen maku löytyy.
Saunakaljana
zeppane87
@ K-Citymarket Iso Omena1 year ago
3.6

Saka
@ Alko K-Citymarket Laune1 year ago

3.4
Kevyt banaani sitrus ok vehnä.

Mister Stout !
1 year ago

4.6
Encore une weisse bavaroise au top......une de plus j ai envie de dire avec une jolie couleur légèrement trouble.....c est vrai qu avec ma chope en gré on voit pas grand chose 🫣😁
Juhis
@ K-Citymarket Länsikeskus Turku1 year ago
4.0
Ihan hyvä weissbier

WheatLover
@ K-Citymarket Ruoholahti1 year ago
3.2
Ei kovin kummoinen vehnä. Vähän pliisu makumaailma.