
71 IBU.
Reviews

Stefmeister83
@ Rimi, Telliskivi, Tallinn9 days ago

2.8

Kristofer V
15 days ago

0.9
maybe double ipa juba piisav

Heidaam
@ Tallinn Craft Beer Weekend 202629 days ago
2.9

•●Knoxar●•
@ Tallinn Craft Beer Weekend 202629 days ago

3.2
Tupla IPA, on vahvanmakuinen, mutta ihan juotava!

Mikko K
29 days ago

3.5
Nikkari
2 months ago
4.1

Martin P
2 months ago
3.0
Aika paksua tämmöinen tripla ipa mutta ihan jees ilman vahvaa alkoholipitoisuutta saataisi olla liian makea.

Jomppa
2 months ago

4.2
Kauniin rusehtava väri kevyellä vaahdolla. Sitruksinen tuoksu. Yllättävän hyvä tripla. Havuista ja greippistä katkeroa. Ei niin makea kuin yleensä. Sain tuliaisiksi virosta
Kalle V
@ Fotografiska Tallinn2 months ago
4.3
Yllättävän hyvä vahva olut
Eero
2 months ago
3.5