
8 ratings
2.6
Teteriv Hmilna Vishnya / Тетерів Хмільна Вишня
8.0% Fruit / Vegetable Beer
Reviews

Hoocee
2 months ago

1.3
Ei oikeen omaan makuun vahva kirsikka olut

Tapsa K
@ Fresh pivoteka2 months ago

3.3
Aika erikoinen. Enempi toi kirsikka maistuu kuin olut. Joulujuomaksi sopiva. Tietysti jotain voi laittaa sekaan niin voi saada erikoisuuksia. Mainittakoon vielä. Että tämä pullo versio on 7%
Sir Silver
5 months ago
2.6
Sepin Kaljat
7 months ago

2.9
Jos glögi olisi olut, se olisi tämä. Jouluiseen tunnelmaan sopii, toki kirkeryys ja kirsikka-esanssisuus saattaa olla joillekkin liikaa.
Pune
@ Sopilka Lippulaiva7 months ago
0.8
Väriltään punaista kirsikkaa. Tuoksussa kirsikkaa. Maussa makeaa, mutta samalla myös hiukan kitkerää kirsikkaa. Oluen juuri ja juuri maistaa.

hhelkela
3 years ago

1.5
no nyt on aikamoinen.. todella makea ja kitkerä. maistuu lähinnä kirsikkaesanssilta.

Андрей К
5 years ago

3.0
Seb
5 years ago

3.5
🇺🇦🇺🇦