
Reviews

Mika A
@ Sip Veini- ja Õllepood7 days ago

3.5
Onpa kiva juoda pitkästä aikaa konstailematon perus porter. Perus asiat on hyvin tasapainossa suu tuntuman ollessa sopivan liukas ja jälkimaku miellyttävän kuivakka. Näitä voisi juoda hienosti useammankin nautiskellen kun ei käy niin päähänkään. Kiitos taas Hannulle bileteraalikaupoista. 🤝
Sir Silver
4 months ago
3.7

Jarno T
@ Käbliku Pruulikoda9 months ago

3.5
Hyvä tumma, kiva paahteisuus ja miellyttävä makumaailma. Erittäin mukava olunen.

Harala
@ Sip Veini- ja Õllepood2 years ago

3.3
Paahteisuuden ja kahvin ympärillä pyöritään tässäkin. Täyteläisyys jää kuitenkin heikohkoksi, joten ei pärjää 2:lle edelliselle Eesti porterille.

Tanel K
4 years ago
3.4
Conoseur
5 years ago

3.3
Aika perus porter, maltainen, hivenen paahteinen, suklaata ja laktoosia, ehkä hivenen vaniljaa. Otaen huomioon suht alhaiset % niin oikein hyvä veto.

Indrek K
@ Home5 years ago
2.3

Jocceri
@ Estonian Craft Beer Club5 years ago

3.0
Ihan kelpo Porter 👍

temu
5 years ago
3.5

Wotanik
@ Uba & Humal5 years ago
3.2