
Reviews

Farbror öl
@ Petjacs trädgård4 months ago

1.5

Henhei
5 months ago

2.8
Aikas hyvää mut semisti liian laihaa kampetta

Långhårig Skäggapa
@ Systembolaget Munkedal10 months ago

3.0
Ingen smak av alkohol, kunde lika gärna varit en ramlösa eller loka
wallegran d
11 months ago
4.0
wallegran d
1 year ago
3.0
Oscar K
@ Systembolaget Haparanda1 year ago
2.0

Kalijantai
1 year ago

3.7
Henrikke
2 years ago
2.0
Jambahh
@ Salla2 years ago

2.0
Ihan ok. Aika perus selzer.

Tuska
@ Systembolaget Haparanda2 years ago

2.8