
Reviews

Gnidde
7 months ago
3.5

Jacobbjorkman
2 years ago
2.8

Risfis
@ Hard Rock Cafe Gothenburg2 years ago

0.1
Katastrof. Men hoppas Accepet e bra

Lillis
2 years ago

0.3
Mmmm fy fan Björn

SlurpKraken
2 years ago
1.8
Gyllenberg Wernborg M
2 years ago
2.6

Rohan13
@ The Auld Dub4 years ago

3.5

Timar Mathiasson
5 years ago
2.6

Tarzan
6 years ago
2.8
Lite besviken faktiskt, hade högre förväntningar då Bryggmästarens premium är riktigt god.
Denna skummade och luktade helt ok, men smaken var inte som ett okej julöl.
Mer mot dunkel med inslag av brännt gummi.