
Reviews

orson
@ Ghost Whale Webshop6 years ago

3.7
Tuoksu makeahkon yrttinen.
Suutuntuma hiilihappoinen, aika raikas, kevyehkö ja kuiva.
Maussa sitrusta, kivihedelmiä, greippiä, hieman yrttejä ja humalapellettejä.
Ei nyt sinällään häviä isoveljelleen. Oikein kiva, vaikka saisikin olla raikkaamman trooppinen.