
Холодний розлив за температури 10°C / Cool draft at 10°C
Reviews
KooPee
3 days ago
3.3

Tuomas
@ Anttilan Marjatila5 days ago

2.0
Aika mauton ja vetinen. Liekö ihan tarkoitus, ettei ole hiilihappoa yhtään.

Iwo Piwo
12 days ago

4.2
Not bad but my tastebuds be fried
Tomi N
6 months ago

3.5
Samih
@ Cityalko, Arsenal, Tallinn1 year ago

3.5
Raikas perus Lager. Oiva janojuoma. Ihan hitusen vetinen maku.

Pertti E
1 year ago
3.1
Voin allekirjoittaa. Premium pitää makunsa ja oikein hyvä olut. Hieman enemmän olisin kaivannut prosentteja

Jani A
1 year ago

2.6

Tero
1 year ago

2.7
Raikasta peruskeittoa Ukrainasta. Slava Ukraine!

Iso Kari
1 year ago

3.5
Hyvää perussettii 🇺🇦🇺🇦

Ihoden kaljakeisari
@ Ihoden testaamo1 year ago

2.2
Paljukaveriksi.
Hieman turhan makea omaan makuun. Mutta janoon meni kivasti. Ja olkoon sitten millaista hyvänsä, niin kaikki ukrainalaiset testaan 100% varmasti. Slava Ukraini 🌻
Fuck Putin 🖕🖕🖕