
Reviews

Neil
@ Beer Trotter6 years ago
4.0

Petri H
@ Anton & Anton Kruunuhaan ruokakauppa6 years ago
3.8

FCBMarkku
@ Pien Shop & Bar6 years ago

3.8
Trooppista hedelmää, maistuvaa humalointia ja sopivasti hapokkuutta. Runkokin on yllättävän jämäkkä. Kyllähän tämä kauppavahvuiseksi oli oikein hyvä.

Erikoismies
6 years ago
3.5
😋
Aarni S
6 years ago
4.1
Dimster
6 years ago
3.7

Mäk Giibeli
@ K-Citymarket Lahti Paavola6 years ago

3.5
No joo, ei pärjää vahvemmille hana tuotteille mitä Ant Brewlta saa.