
Reviews

Christopher
7 months ago

3.8

Pasi Salosta
@ Maspalomas7 months ago

1.2
Mukava yllätys,oli makua,osuvasti myös prosentteja.
fjdm15
7 months ago

2.8

Tommi M
@ Carrefour Las Arenas8 months ago

3.3
Tuliaispullo viime joululta joka on jäänyt luuhaamaan jääkaapin perälle, eli likvitoidaan. Eihän tämä hassumpaa olekaan vaan varsin pehmeän kermainen ja marjainen vahvempi olut. Pelkäsin belgityyliä, mutta kyllä tämä on täyttä espanjaa helpolla juotavuudellaan ja laadullaan. Kyllä tätä lipittää.

Jabba
@ Fuengirola10 months ago
3.4

BierWedel
@ Wedel's spanische Bierstube1 year ago
3.1
Yrjajan
@ Carrefour, Miramar1 year ago

3.1
Makeahko olutta. Hyvää kuitenkin.

Peter G
2 years ago
3.5
Nice refreshing beer. Strong hop profile

JussiX16
2 years ago
3.2
Caballero Biosca F
2 years ago
2.2