
Reviews
T-ulo
@ Mikkeller Webshop5 years ago
4.1

orson
@ Ghost Whale Webshop6 years ago

4.4
Upea ulkonäkö. Vaalean keltaista ja runsaan sameaa.
Tuoksussa makeaa trooppisuutta ja mm. hunajamelonia.
Suutuntuma keskihiilihappoinen, runsas, täyteläinen, raikas, makea, kermainen ja pehmeä.
Maussa sitrusta, makeutta, hunajamelonia, mangoa, humalapellettejä ja kermaisuutta.
Jälkimaku pehmeän ja makean trooppinen.
On kyllä oikein kivaa tupla neipa herkkua 😋 nam, nam, nam...
Alexandre A
6 years ago
4.0

Mac
6 years ago

4.2

JSJ
@ Ghost Whale Webshop6 years ago

4.2

Matteokop
@ Chez Allmark6 years ago

3.7

Michael James P
6 years ago

4.6
Delicious!!