
Reviews
Miko
5 years ago
3.0
Guiillaume B
5 years ago
3.8

jussisolja
@ K-Citymarket Iso Omena6 years ago

3.5
Mikä se on kun hakee makeampaa ja hedelmäistä mutta etiketin lupauksista huolimatta karvahkoa pukkaa. Noh silti ihan jees.

Willy
@ K-Citymarket Pori Puuvilla6 years ago

3.2
Ihan ok sessari. Hedelmät maistuu enemmän kuin melooni, ehkä hyvä niin.
Docduf
6 years ago
3.1

Kepappi
@ K-Citymarket Pori Puuvilla6 years ago

2.8