
Reviews

Harala
@ De Bierliefhebber6 years ago

3.2
Tuoksussa paahteisuutta, kevyttä kahvia ja pähkinäää. Maku on tumma suklainen, paahteinen ja aavistuksen hapan marjainen. Käytännössä hapoton. Jälkimaussa pitkään seissyttä kahvia ja palanutta pähkinää.

Porterhouse
@ Beerdome6 years ago
4.0