
Reviews

Tuska
@ Sadama Turg6 months ago

2.7
Vetistä tavaraa

Wate
@ Sadama market7 months ago

3.0
Hyvä maltainen maku ja edelleen maukas👍🍺

Mark O
@ Tallinn7 months ago

3.2
No karksiahan tämä, vähän kitkeryyttä
Priit A
8 months ago
3.0

Äijänsuon oraakkeli
11 months ago
3.0
Varsin toimiva kevytporter. Maku balanssissa

Markku J
@ UUEMÖISA KONSUM1 year ago

3.7
Maistuihan se tämäkin....
Nipander
1 year ago
2.0

Wate
@ SuPerAlko Sadama Tallinna1 year ago

3.1
Oikein hyvä tumma tuttavuus🍺👍

Mark O
@ SuPerAlko Rüütli1 year ago

3.0
Aika hyvä tumma naapurista

Tabu
@ Viro1 year ago

3.8
Loistavan makuinen kevyt ja raikas Porter, nämä harvoin maistuu ns. kevyt versiona, mutta tämä toimii🍺🤗