
Reviews

Hobbybiertaster
7 months ago
4.3

Thomsen W
8 months ago

3.6

Tunku
@ Hophaus Kuopio1 year ago
3.9
Oikein mukava mehu, vähän lisää raikkautta ehkä olisin kaivannut. Muistikuvat lauantailta.
Lapapa
2 years ago
3.5

Harry1166
2 years ago
3.6

Kari I
2 years ago
3.7

Lauri
@ Malja2 years ago

3.8
Rusehtavan kellertävää ja täysin kirkasta. Kepoinen ja pienikuplainen vaahto.
Tuoksu makean maltainen, kuivakan pahvinen, makeahkon hedelmäinen (ananasta, appelsiinia) ja marmeladinen.
Maku maukkaan ja makean maltainen, makean, karkkisen ja runsahkon trooppisen hedelmäinen (ananasta, mangoa, appelsiinia) ja marmeladinen, kevyen havuinen ja pihkainen, kuivakan pahvinen sekä selkeän humalaisen katkera.
Hyvät ja tasapainoiset, vaikkakin osin hieman keinotekoisen oloiset maut. Suutuntuma on keskitäyteläinen, kuivakka ja hiilihappoinen.
Ihan maukas ja mukavasti juotava moderni WCIPA, vaikka pieni karkkisuus ja keinotekoisuus vaivaakin taustalla.

Laura HH
@ Malja2 years ago

3.9
Miellyttävä ja maukas ipa, ei kuitenkaan mielestäni west coast.

IPAzad
2 years ago
3.7
Ipa avec une belle amertune, un petit goût herbacée et des touches d'agrumes

lolita Z
2 years ago
2.5