
Reviews

Maik V
@ Amazon10 days ago

JT_Massi
1 month ago

2.9

Lucalja
6 months ago

3.3
Positiivinen yllätys.
lon.etie
6 months ago
3.0

Nicolas B
@ REWE Grsundbrunnen-Center Berlin7 months ago
2.5
Matthi
@ Getränke Hoffmann Trebbin7 months ago
3.4
Der Hopfen kommt raus. So zwischendurch ok

Henrik Baari
1 year ago
3.0
Kipfstuhl S
1 year ago
2.8

Matt Eagle22
@ Wickinger Eck1 year ago
3.4

Hamar-86
@ Feuermelder1 year ago

3.2
Kallis pils, joka ei aivan täytä hintalaatusuhde odotuksia. Humala katkeruutta kaipaan lisää.