
Reviews

Tempsey
@ A le Coq Õlletehas11 days ago

4.0
Fresh fruityness

Laars
@ A.Le Coq Ölletehas2 months ago
3.8
Pirskahteleva, kevyen mangoinen. Ei turhan makea. Oikein maistuva janojuoma pyöräilyn päätteeksi.

Zeikki
1 year ago
3.8

Mikko S
1 year ago

2.5
ruualle tortillojen kaa auki kaappiin unohtunut iso pullo tämmöstä auki. ei kyllä toimi tähän tarkoitukseen ja on vahva mango mikä lyö läpi. hitti vai huti? huti

RööperinReiska
@ A le Coq Õlletehas1 year ago

2.6
Makea ja juotava, vähän hassu mutta kesällä varmasti menisi hyvin
Jasso
@ Viimsi Selver2 years ago
3.0
Hedelmäinen, makean mangoinen, matalahappoinen, mehumainen
MattiL
@ SuPerAlko Lootsi 10, Tallinna2 years ago
3.5

Pate
@ A le Coq Õlletehas2 years ago

2.4
Hedelmäinen, mangon makua reilusti, mehuisa, matalat hapot, hiukan ponneton

Esa M
2 years ago

2.6
Mangoinen, matalahappoinen, hieman tunkkainen.

Aygor
@ Liviko Store & More2 years ago

3.1