
Reviews

Kim N
5 years ago
3.8
Un très bon jus de fruit amer.

Jean-Charles B
5 years ago

3.7

Obi-Mäc-Kenobi
6 years ago
4.1

Tommi L
6 years ago
3.8

orson
@ Hoptimaal6 years ago

3.7
Ompas aika tumma nedipaksi. (kuvassa tämä ruskeaan taittuvuus ei oikein näy)
Tuoksussa sellaista kypsää aprikoosia.
Suutuntuma hiilihappoinen, runsas, hieman pistelevä ja kuiva.
Maussa sitrusta, makeutta, karamelliä ja ylikypsää persikkaa.
No ei mikään jättipotti.
MikiL
6 years ago
4.2

Andy B
@ Westhill Service Station6 years ago

4.3

Matteokop
@ Chez Allmark6 years ago

4.2