
Reviews

Takko
@ Öl Cafe5 years ago

4.0
Bra, fruktig och lätt med fin kropp. Göteborgsbryggeri som inte är dåligt.

Benjaminsson82@hotmail.com
6 years ago
3.1

Håkan N
6 years ago
3.7
God arom och tydlig lite söt smak av citrus men saknar lite beska i eftersmaken. Sol öl.

Sebastian Särefjord
@ Systembolaget Kungälv6 years ago

3.0
Mango ananas i smaken, mycket humlearom i doft.
Den är god men tyvärr blir smaken urholkad väldigt fort. Beskan är inte riktigt tillräcklig heller.

Johan B
@ Systembolaget P. Ekholms Center, Linköping6 years ago

2.7
Sligtly timid aroma of citrus and stone fruits.
Taste: Light flavors of citrus, stone fruits, pine.
Average IPA.
Gonkethan
6 years ago
3.7

T. Holm
@ Holms hus.6 years ago
4.0

Robert G
6 years ago

2.9

Lillis
6 years ago

3.6
Mmm lite besviken Spike brukar vara grymma men absolut inte dålig lite sunkig på nåt sätt men ändå fräsch