
Reviews
Clément V
10 months ago
4.2

Daniel T
1 year ago

4.8

Miika
@ Oluthuone Haka1 year ago

3.0
Ossi
1 year ago
4.3
Tuoksu aprikoosia, hieman passionia.
Alkuun makeaa mandariinia, hieman passionia. Runko paksu. Loppuun passionia, makeaa mangoa/appelsiinia.
Tämän panimon parhaita tähän mennessä

Tero M
@ Little Pub1 year ago

4.1
Makeahko ja täyteläinen dipa. Greippinen ja kevyen hedelmäinen/katkeroinen

Tommo21
1 year ago

4.6
Marko
6 years ago
4.2

Matteokop
@ Chez Allmark6 years ago

3.4
Tuoppi A
6 years ago
4.0

orson
@ Ghost Whale Webshop6 years ago

4.4
Todella hyvä tupla neipa. On ryhdikäs, trooppinen, pehmeä, runsas ja oikein miellyttävä. Kivihedelmät ja humalapelletit donimoi makua.