
Reviews
Jonatan S
6 years ago
4.0
Makea👍🏻

Mike L
6 years ago
1.0

Lasis
@ Pien Shop & Bar6 years ago

3.6
Hanasta. Utuinen, tummahko keltainen. Nopeat valkeat vaahdot. Tuoksu vaniljaa. Maku vaniljaa, greippiä ja laktoosia mitä ei ole. Maitomainen. Hyvä olut.