
Reviews
Micke T
5 months ago
3.8

Roywenk
11 months ago
4.0

Kalmar
@ Systembolaget Umeå, Avion1 year ago

4.1
Mitäs herkkua mun kaapin perälle oli jäänyt! Nyt on kova ja ilmeisen erikoinen hauki imppi😂🍺 vain 8 arviota aiemmin… aivan järisyttävän pehmeä ja täyteläinen. Jopa petollinen koska lähes 10 pinnaa eikä voltit juuri potki läpi. Aika kova!🇸🇪😎🔥🍺👍
Tästä tulee samalla 300. Maistettu Ruotsalainen olut. Nopealla matematiikalla voi todeta että joka kymmenes juomani olut on Ruotsalainen???

Jyrki V
1 year ago
3.8
Matias M " fallen One"
@ Systembolaget Umeå, Centrum1 year ago
2.8
Tefterik
3 years ago
3.7

Roywenk
5 years ago
4.0
Micke T
5 years ago
3.5

Gorton
5 years ago
4.4
Den här är väldigt god! Perfekt balans mellan sötma och alkoholstyrka med angenäm lång eftersmak. Kan rekommenderas!

Mr Stream
5 years ago
3.1
Jag o porter o stout kommer inte riktigt överens men den här var ganska drickbar;;