
Reviews
Anpo
5 years ago
3.4

Hasse67
@ Hasses Ölkällare5 years ago

3.8
jimi
@ Beer Republic Web Shop6 years ago
3.6

Lillis
6 years ago

3.6
Mja kanske lite lite för spritig men den funkar ju klart lite vodka eftersmak ska det vara på ryska saker tänker jag

Andy
@ Systembolaget Oskarshamn6 years ago

4.5
Superläcker!
Sjukt fruktig och god smak!

Fahlsten
6 years ago
3.0
Lovely color! But it tastes good yet disgusting. Some weird bitter aftertaste of like... rugola?

Pipan
6 years ago
4.2
Tobias K
6 years ago
3.2

HooDee
@ Beer Republic Web Shop6 years ago

3.7

D.A.L.
6 years ago
4.0
Quite boozy but I like it. Do I get a hint of vodka?